در راستای ارتقای بهرهوری منابع انسانی در بخش کشاورزی
اجرای مرحله دوم توزیع پرسشنامه طرح بررسی جابجایی و بازمهندسی نیروهای شاغل در مراکز جهاد کشاورزی
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان، در این برنامه که در محل سالن جلسات شیلات استان لرستان برگزار شد، پرسشنامههای مربوط به این طرح در میان کارشناسان و فعالان حوزه کشاورزی از شهرستانهای کوهدشت، پلدختر، نورآباد و الشتر توزیع شد تا دیدگاهها و تجربیات آنان درباره ضرورت و چگونگی جابجایی و بازمهندسی نیروهای انسانی در مراکز جهاد کشاورزی گردآوری شود.
سجاد بازوند در حاشیه این نشست با اشاره به اهمیت مدیریت بهینه منابع انسانی در بخش کشاورزی اظهار کرد: جمعآوری دادههای میدانی و دریافت نظرات کارشناسان و مدیران محلی میتواند زمینهساز تدوین راهکارهای کاربردی برای بهبود ساختار نیروی انسانی در مراکز جهاد کشاورزی و افزایش کارایی خدمات ترویجی و اجرایی در این بخش باشد.
وی افزود: نتایج حاصل از این پژوهش میتواند به سیاستگذاران و مدیران بخش کشاورزی در تصمیمگیریهای مرتبط با ساماندهی، جابجایی هدفمند و بازمهندسی نیروهای شاغل در مراکز جهاد کشاورزی کمک کند و در نهایت به ارتقای بهرهوری و اثربخشی خدمات ارائهشده به بهرهبرداران منجر شود.
گفتنی است این طرح پژوهشی با هدف بررسی ضرورت انجام پژوهش در زمینه نحوه جابجایی و بازمهندسی نیروهای شاغل در مراکز جهاد کشاورزی و شناسایی راهکارهای بهبود ساختار منابع انسانی در این مراکز در حال اجراست.
جهت دریافت اخبار در کانال ایتای سازمان تات کلیک نمایید



